Warning: Undefined array key "rcommentid" in /usr/home/festivaljulius.com/web/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 348 Warning: Undefined array key "rchash" in /usr/home/festivaljulius.com/web/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 349
Hermano Perro, de Víctor Quintero, ha estat el curt guanyador del Festival Julius 2014. A la gala de cloenda celebrada dissabte es van concedir els premis d’aquesta edició i es va donar a conèixer el tema del Festival Julius 2015. Els participants tenen un any per fer un curt basat en la novel·la Orlando, de Virginia Woolf.
A continuació, un resum del Julius 2014
Tema: “em dic John Ford i faig pel·lícules de l’oest”
Premi honorífic Xesco Jiménez: Miquel Bofill
Jurat Julius: Liliana Torres, Jordi Sanchez Navarro, Tomás Fernandez Valentí, Marta Armengou i Jose Miguel Rodríguez
Gran Premi Julius Ciutat de Vic al millor curtmetratge, dotat amb 1.000€. Hermano Perro, de Víctor Quintero
Premi Bis-B al segon millor curtmetratge, dotat amb 500€. El petit gran cowboy, de Sergi Blanch i Eva Duran
Premi Orson Welles per la qualitat tècnica, dotat amb 400€. Washakie y el chico de las manos mojadas, d’Eric Monteagudo i Orió Peñalver.
Premi Jaume Esteve a la millor interpretació, dotat amb 400€. Jacob Valtramunt, pels seus papers a Hermano Perro, de Víctor Quintero i Diango, de Jofre Martell.
Premi del públic Pitet de Baba, dotat amb 400€. Entre Sella i Cella, de Bruna Dinarès
Premi Miquel Porter i Moix dels cineclubs
Jurat: Toni Carmona, Lambert Botey i Toni Cuadras
Premi Miquel Porter i Moix dels cineclubs catalans, dotat amb 400€. La porta del desert, de Josep Calle
Jurat Premi Sert o no Sert al millor cartell
Jurat: Ramon Ricart, Mireia Baurier i Xevi Domínguez
Premi Sert o no Sert al millor cartell, dotat amb 400€. Ex-aequo: Humphrey, de Marcel·lí Gutiérrez “Txelo” i Entre sella i cella de Jordi Farrés i Pau Franch
Jurat: Belén Herrero, Montse Casas, Bet Pol, Assumpta Muns i Quim Crusellas
Premi al millor contingut no sexista. Actua, de Víctor Quintero
Premi a la creativitat audiovisual: 9:05 Ante Meridiem, d’Albert Sayós i Sergi Lladó.
Resum de fotos del Julius 2014