A continuació teniu un llistat dels curts participants al Julius 2021 per ordre de projecció
Projeccions:
Primera Part.
Divendres 26 de novembre a les 20 h.
Dissabte 27 a les 10:30 i a les 14:30h.
Segona Part.
Divendres 26 a les 21.30 h.
Dissabte 27 a les 12 i a les 18 h.
Joana Puig. 6′
Intèrprets:
Mar Puig, Pep Plaza
Sinopsi: una noia es tanca al soterrani de casa seva i enregistra els seus dies
Alex Comas. 10′
Intèrprets:
Jordi Serra, Helena Gerez, Pol Cardona Ramon Vila
Sinopsi: el perillós criminal Jack Hammer ha estat capturat. Els inspectors Spencer i Natalie tenen la missió d’interrogar-lo i esbrinar perquè està fent això, què és el que no encaixa, què amaga
BSO: Daniel Hipólito
Pep Alvarez Pujol. 7′
Intèrprets:
Ning Tió, Elisa Crehuet, Josep Maria Pradell, Joan Roure Lluis Bové, Jordi Arqués, Anna Presegué, Jia Sheng Chen, Estel Alvarez
Sinopsi: quan no tens res a perdre ho tens tot guanyat… la venjança és un plat que se serveix fred
BSO: Bernat Riera
Jordi Crusats. 10′
Intèrprets:
Robert Jové, Raquel Gargo, Sara Duch, Ernest Crusats
Sinopsi: tot i tenir un diagnòstic mèdic en contra, ell segueix endavant amb el seu projecte
M. Carme Vives. 5′
Intèrprets:
Cesc Pérez
Sinopsi: els seus pares li van posar per nom Tetsuo. Amb el temps, l’obsessió pel manga ‘Akira’ li han afectat la ment i l’esperit.
Esteve Sunyol. 9′
Intèrprets:
Núria Loan, Marta Parramon
Sinopsi: en blanc i negre (passat), una noia en el moment de l’explosió a Tòquio. En color (present), una noia mira ‘Akira’ en una tauleta
Xevidom. 8′
Animació:
Sinopsi: el rodatge animat de ‘Dies Irae’, el curt de l’Esteve sobre el tema del Julius d’aquest any, ‘Akira
Biel Reifs Santanach. 9′
Intèrprets:
Queralt Marsal, Jana Badosa, Mar Jutglà, Ferran Arcarons, Montse Rodríguez i Mercè Estrada
Sinopsi: la Mel s’adona que la seva amiga no l’aprecia tant com ella es pensava. Els seus sentiments, acumulats durant anys, s’alliberen en forma d’un poder que li permet controlar els altres.
Xavier Cunill Grau. 10′
Intèrprets:
Carles Sànchez Simon, Jordi Homs Forcada
Sinopsi: el llançament de la bomba atòmica a Hiroshima obliga el prestigiós científic Albert Einstein a haver-ne d’assumir una part de responsabilitat. Atrapat en les seves pròpies contradiccions, emprèn una lluita estèril per capgirar un relat oficial que el culpabilitza
Francesca Arderiu. 9′
Intèrprets:
Xavier Autet Crous, Arcadi Benet Capdevila, Eulàlia Benet Capdevila
Sinopsi: en la seva solitud, H (un grafema silenciós) viu en calma, sempre amb el desig de l’altre, perdut fa molt de temps.
Ferran Carbonell. 10′
Intèrprets:
Mireia Arboix, Clara Berenguer, Joaquim Camprubí, Maria Camprubí, Ferran Carbonell, Núria Casals, Marc Casanova, Arnau Cuesta, Judit Fabregó, Leila Lima, Jordi Lozano, Gigi Moral, Maria Oliva, Eduard Pujol, Aïda Raurell, Pol Romans, Carles Sànchez, Narcís Serrat, Pere Trabal, Roger Trias, David Zapater.
Sinopsi: Cobi Garcia no pot més amb la seva vida, insuportable i tediosa per culpa d’una nefasta puntuació a la xarxa social Akira. Quan se li presenta l’oportunitat d’acabar amb tot plegat, haurà de prendre una decisió.
Lluís Soler Blanch. 6′
Intèrprets:
Lluís Soler Blanch
Sinopsi: recorda que l’esperit de Katsuhiro Otomo et vigila en els teus somnis, expectant i amenaçador perquè ningú s’inspiri en la seva creació.
Ernest Altés. 6′
Sinopsi: Akira? Quin Akira?
Joan Bover. 5′
Intèrprets:
Juanjo Monserrat, Almar G. Sato
Sinopsi: En el temps que dura una cançó, la meva vida va canviar per sempre.
BSO: Juanjo Monserrat